Страницы

Банк медіаідей

Урок зарубіжної літератури в 6-А класі

У 6-А класі був проведений урок виразного читання. Традиційний урок зарубіжної літератури лише кількома штрихами перетворився на конкурс театральних труп. Результатом уроку задоволені всі:учні та педагог.




Розвиток критичного мислення на уроках української літератури
Одним з головних завдань сучасної освіти є навчити учнів такого сприйняття навчального матеріалу, в процесі якого інформацію можна розуміти, сприймати, порівнювати з особистим досвідом і на її ґрунті формувати аналітичне судження.
Для формування навичок критичного мислення на уроках української літератури Ірина Анатоліївна Липка використовує різноманітні джерела інформації: документи, фотографії, твори мистецтва. 
Використання фільмів на уроках не перетворюється в кіносеанс, адже під час «читання» і обговорення медіатекстів учні не повинні лише пасивно переглядати, усно обговорювати побачене. 
Так, 07 вересня 2017 року на уроці української літератури в 11 класі вивчалася тема «Українська література ХХ століття. Духовне відродження нації першої третини ХХ століття». Вона була розкрита учителем через роботу з документальним фільмом «Червоний ренесанс» (режисери Віктор Шкурін, Олександр Фролов). 
З кінокадрами старшокласники вчилися працювати самостійно, виконуючи практичне завдання. Робота на уроці перетворилася на аналіз медіатексту – вивчення та трактування (декодування) – через пошук фактів, суджень та слів-маркерів.
Такий прийом критичного мислення дозволяє формувати вміння самостійно і глибоко осмислювати медіатексти, ретельно їх опрацьовувати, пильно вдивлятися в деталі, що особливо важливе в умовах інтенсифікації інформаційного потоку
Перегляд фільму "Червоний ренесанс"
Пошук у медіатексті фактів, суджень та слів-маркерів
Колаж як інформаційний продукт та підґрунтя розвитку творчості учнів на уроках природничого циклу








Немає коментарів:

Дописати коментар