Страницы

Науково-методична робота

оксиди



Педагогічна рада "Від простору освітніх лайфхаків - до формули Нової української школи" в останній робочий день 28 грудня 2019 року у нашому закладі освіти була креативною, і, як завжди, інтерактивною!!! На тематичних локаціях ми прикрасили новорічну ялинку кульками-компетентностями, опанували мобільнй додаток Фотоколаж з Дарья Марченко, створили символ наступного року - чарівну мишу з Антонина Волокита, працювали над дизайном дерев'яної ялинки з Геннадієм Караванченком, довели, що Tangram - унікальна головоломка для кожного з Яна Лукьяненко та Тамара Бабенко, здійснили цікаву мистецьку мандрівку з Людмила Щербина, відвідали гавайську вечірку з Татьяна Захарченко та Сергей Плиска, проспівали англомовну новорічну пісеньку з Надия Садилова (Nadezhda Sadilova)!

Всіх колег вітаємо з новорічними святами! Ви-найкращі!!!!!


















25.10.2019 р. Як у вас розпочинаються осінні канікули? А у нас засіданням педагогічної ради '' Емоційний інтелект-одна з ключових компетентностей для життя''. Розглянули складові емоційного інтелекту, проаналізували можливості державних стандартів, навчальних програм через емоційно-ціннісну змістовну лінію. Після робочого дня ми влаштували ЕQ-фітнес, прокачали власні емоціїї! Впевнелися, що театральний компонент літературної освіти є запорукою емоційного комфорту учнів з Ларисою Шевченко. Оригінальне малювання може стати засобом профілактики негативних емоцій на уроках мистецтва з Наталією Ігнатенко. Не вірете? А ми - перевірили на собі!!!















30.08.2019 р. Сьогодні на педагогічній раді аналізували результативність діяльності закладу освіти у 2018-2019 н. р., визначалися із пріоритетними завданнями на новий навчальний рік. Продуктивна співпраця з обміну фактами, емоціями, враженнями, конструктивний діалог стали впевненим стартом у шкільне життя 2019-2020 н.р. Здоров’я, творчості, справжності, порозуміння, шановні колеги! Створюємо бренд #ШКОЛА2!
 
#нушперезавантаження

#компетентніснийпідхід
#інтеграція
#медіаосвіта







12.06.2019 р. Педрада ''Освітянський марафон-2018-2019'' відбулася! Настрій заходу- ФІНІШНИЙ! Підвели підсумки експериментальної роботи, проаналізували особливості проектування освітнього середовища НУШ, інтегрування медіаосвіти в шкільні предмети, організації роботи з обдарованими дітьми. Презентували колажі самоосвітніх маршрутів 2018 - 2019 н. р. - вони виявилися УНІКАЛЬНИМИ, КРЕАТИВНИМИ, ЕМОЦІЙНИМИ! Розробили рекомендації для планування роботи на 2019-2020 н.р. #Я несу ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ не тільки за те, що РОБЛЮ, але і за те, що НЕ РОБЛЮ! Розуміємо, що, за словами Ліни Костенко, ''кожен фініш - це, по суті, старт! '' То ж гарного відпочинку та ВПЕВНЕНОГО старту!















29 жовтня 2018 р., в перший день осінніх канікул, провели педагогічну раду "Звичайні форми роботи - новий підхід: сучасний урок у контексті компетентнісного підходу". Розглянули групи ключових компетентностей; проаналізували можливості предметних галузей щодо їх формування; визначили перспективи роботи педагогічного колективу з підвищення ефективності освітнього процесу.
Опинилися у майстерні педагогів-практиків: працювали з сучасними та ретрофотографіями нашого міста (Ахундова Т.Т.), грали у рольову гру «Розповімо світу про нашу школу» англійською мовою (Саділова Н.О.), працювали з відеороликом і знаходили математику в мистецтві (Бабенко Т.В.), заповнювали лепбук "ЕК: енциклопедія козацтва" (Коваленко В.А.), "стоп-кадром" аналізували мультфільм "Про всіх у світі"  (Поддубняк О.Є.) та отримували задоволення від Петриківського розпису при малюванні зернинок казкового колоска (Воскобойник М.В., Касьян І.В.). Отримали задоволення від спільної праці!!!


















Педагогічна рада "Аналіз освітньої діяльності за 2017-2018 н.р. та основні завдання на новий 2018 - 2019 н.р."
30 серпня 2018 р. у школі проведено засідання першої у новому навчальному році серпневої педагогічної ради. На ній було проаналізовано  результативність освітнього процесу за минулий навчальний рік, проведено SWOT-аналіз з визначенням сильних та слабких сторон діяльності навчального закладу, окреслено кроки щодо реалізації заходів ІІІ (формувального) етапу експериментальної діяльності зі створення системи шкільної медіаосвіти на основі принципів наскрізного навчання. Педагогами школи засвоєно метод SCRUM-дошки як одного з методів ефективної реалізації проектної командної роботи. Здоров'я, натхнення, творчості педагогам школи!!!!

Засідання педагогічної ради "Наскрізна медіаосвіта як засіб розвитку критичного мислення особистості"
02 квітня 2018 року ми працювали на педагогічній раді, присвяченій питанням розвитку критичного мислення. Чи є це питання актуальним? Так, безумовно.  Освітянські документи (Закон України "Про Освіту", Концепція Нової української школи, навчальні програми 5-9 класів та інш.) визначають формування 10 ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині  для успішної життєдіяльності. А спільними для всіх компетентностей є навички критичного мислення. Сьогодні педагоги нашої школи опрацьовували складові критичного мислення, структуру уроку розвитку критичного мислення, педагогічні техніки, що реалізуються на кожному з етапів уроку, аналізували  можливості медіаресурсів в цьому процесі. Учителі навчалися застосовувати різноманітні  прийоми ("Фішбоун", "Кошик передбачень", "Світове кафе" та багато інших). Увімкнути критичне мислення — ось результативний спосіб організації освітнього середовища закладу освіти! Фотозвіт за посиланням
Працюємо у світовому кафе

Обмінюємося думками

Рефлексія "Медіарюкзак"

Практикум "Створення позитивного іміджу навчального закладу/педагога в мережі Інтернет та його використання на ринку освітніх послуг" 
24 січня 2018 року ми проводили практикум "Створення позитивного іміджу навчального закладу/педагога в мережі Інтернет та його просування на ринку освітніх послуг".
Ключовим  стало питання ефективного використання мережі Інтернет для розвитку взаємодії між всіма учасниками навчально-виховного процесу та громадськістю. 
Обговорювалися лише деякі форми презентації педагогічного досвіду – скрайбинг-презентація, презентація Prezi, відеоролик та блог.
Думки учителів зійшлися на тому, що саме через мережу Інтернет, учитель розвиває критичне мислення і предметну компетентність; збагачується інтелектуально; обмінюється досвідом з колегами, розвиває комунікативні вміння і навички; підтримує розвиток професійного мережевого вчительського співтовариства.
Дуже приємно, що наші педагоги активно використовують нове освітнє середовище. Бажаємо творчих злетів та успіхів у цій кропіткій праці









Засідання педагогічної ради "Моніторингові дослідження якості освіти як крок на шляху до нової української школи"

11 січня 2018 року  у школі відбулося чергове засідання педагогічної ради. Педагогами було опрацьовано теоретичні засади організації моніторингових досліджень якості освіти. Учителі проаналізували результати моніторингу різних рівнів:  міжнародного дослідження PISA-2015, ЗНО-2017, регіонального моніторингу "Випускники на порозі дорослого життя" ДОІППО, шкільних досліджень навичок читання у 2-4 класах, результативності навчання учнів 2-11 класів за підсумками І семестру 2017-2018 н.р., психологічних досліджень когнітивної сфери школярів у рамках експериментальної діяльності навчального закладу. Розуміємо, що проблеми в освіті не можуть успішно бути вирішені без усвідомлення того, що ми рухаємося шляхом глобального інформаційного суспільства, а тому невід’ємною складовою при переході до нової форми державно-громадського управління освітою має стати сучасний механізм оцінювання (як зовнішнього, так і внутрішнього) освіти. 











Майстер-клас "Анімація своїми руками"
29 грудня 2017 року у школі було проведено майстер-клас зі створення анімаційного фільму "За 5 хвилин до...". Педагоги школи ознайомилися з різними видами анімації, опрацювали алгоритм створення анімаційного фільму, набули практичних навичок створення мальованої перекладної анімації. Мали можливість оцінити виховний та дидактичний потенціал анімації. Створеним анімаційним фільмом наш педагогічний колектив привітав усіх освітян з прийдешнім новим роком!






Засідання педагогічної ради "Інтерактивні форми та методи навчання  в умовах впровадження наскрізної медіаосвіти в практику роботи навчального заакладу"
26 жовтня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради, на якій було опрацьовано великий обсяг матеріалу щодо форм навчання в умовах впровадження наскрізної медіаосвіти. Педагоги працювали з кубиком Блума, відпрацьовували навички критичного мислення у роботі з фотографіями, створювали власні інформаційні  продукти (колаж, постер, комікс, дуддл, мотиватор). Педагоги школи плідно працювали у малих групах, обговорювали питання медіаосвіти усіх учасників навчально-виховного процесу.  А найголовніше -  отримали емоційне задовольння та натхнення на подальшу роботу" Більше фото з посиланням...




Тренінг "Формування медіакомпетентності педагога" 
(жовтень 2017 р.)

Складаємо конструктор медіауроку

Обговорюємо у групах доречність використання медіа на уроках

Задоволення від спільної праці

Момент рефлексії

Спільне фото учасників тренінгу
Практикум «Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі»  (вересень 2017 р.) Презентація за посиланням...
Олена Назарова пояснює принципи роботи з Google Формою

Педагоги-керівники міні-майстер-класів

Оксана Поддубняк - про переваги Google Календаря

Початок роботи на практикумі

Google Форма як інструмент у роботі учителя-дослідника

Анастасія Іванова про можливості платформи LearningApps.org

Таджия Ахундова - з досвіду роботи у спільних документах (презентації)

Олена  Ігнатенко - про платформу Classroom,
на якій можна організувати проектну роботу,
 перевернуте та дистанційне навчання
Майстер-клас "Використання сучасних програмних засобів для створення дидактичних відео- та аудіотекстів" (квітень 2017 р.) Алгоритм роботи в програмі Windows Movie Maker
Педагоги відпрацьовують навички
користування програмою для створення відео


Надаємо один одному консультації
Засідання педагогічної ради "Самоосвіта: марна трата часу чи шлях до самовдосконалення?" (квітень 2017 р.) Презентація до педради
Фотозвіт дивіться за посиланням...
Так створювався колаж
за темою самоосвіти
Презентація індивідуальних
самоосвітніх маршрутів

Засідання педагогічної ради "Медіадидактика і сучасний урок" (лютий 2017 р.) Фоторепортаж дивіться за посиланням...
Дидактичний та виховний
потенціал фотографії представила Іванюк М.О.
Вивчаємо концептуальні засади медіадидактики

Шкільний семінар-практикум "Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної школи" (січень 2017 р.)
Педагоги відпрацьовували
навички створення мнемотаблиць
Педрада-квест "Створення розвивального середовища - умова соціалізації учасників навчально-виховного процесу" (грудень 2016 р.)
Вправа "Знайомство"


Шкільний семінар-тренінг "Методика створення команди" (жовтень 2016 р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар